A pénztárcabarát cipőmárka, a Payless nemrég úgy döntött, hogy egy erős görbe tükröt állít a minden hájjal megkent marketingesek és influencerek, a zsíros árcédulára begerjedő divatőrültek, meg úgy eleve az egész fogyasztói társadalmunk elé.
Persze egy ünnepi pranknek is felfoghatjuk, amelynek ugyanakkor komoly üzenetértéke is van: bebizonyítani, hogy irtó egyszerű megtéveszteni és átverni az egyszerű vásárlókat, fogyasztókat.
A Payless ugyanis egy volt Armani-üzletet bérelt ki egy napra a kaliforniai Santa Monicában, a polcokat feltöltötte saját cipőivel, majd megnyitott egy kamu pop-up boltot, amelyben egy kitalált luxusmárka, a Palessi termékeit kezdte el árulni.
A lelkes divatrajongók úgy bepörögtek a bolt megnyitása után, mint Beavis két zacskó cukortól, mivel azt hitték, hogy high-end fashion termékekkel állnak majd szemben: olyan limitált, felsőkategóriás kollekciókkal, amelyeket a párizsi, milánói, londoni vagy a New York-i divathéten mutatnak be.
A munkahelyválasztásnál a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges, ezt követi a munkahelyi légkör és a munkaadó pénzügyi stabilitása, ahol nem kell tartani
Akkor és Most Jármű Expo néven rendeznek a hétvégén a régmúlt, illetve a jelen két- és négykerekű járműveit bemutató kiállítást Esztergomban, a programot zenei fesztivál és lampionos hajós felvonulás színesíti
Globálisan a dolgozók 23 százaléka keres külföldön állást, ez az arány a magyarok körében 15 százalék - közölte a Boston Consulting Group (BCG) és a Profession.hu szerdán az MTI-vel.
Télen is szívesen utazunk a magyar tenger térségébe egy 1-2 éjszakás üdülésre. A legnagyobb érdeklődés a 4 csillagos wellness-szállodákat övezi, különösen azokat, ahol termálvíz is van. A téli hónapok közül